Kuma/Panda Frame Data
Tekken Dominicano :: Tekken 101 :: FAQS
Página 1 de 1.
Kuma/Panda Frame Data
Kuma/Panda Frame Data
Information listed here is taken from Ina Tekken Wiki and converted to US notation. Thank you to all who helped compiled this!
Notes Convention
JG = Juggle RC = Recover Crouching
KND = Knockdown OC = Opponent Recover Crouching
SLD = Slide OB = Opponent Backturned
FCD = Facedown HBS = Hunting Bear Stance
PLD = Playdead SIT = Sit
Standing/De pie (parado)
INPUT | RANGE | DMG | SPEED | BLOCK | HIT | CH |
LP | h | 16 | 20 | -7 | +4 | +4 |
RP | h | 10 | 10 | -2 | +6 | +6 |
LK | h | 25 | 18 | -10 | KND | KND |
RK | h | 20 | 16 | -4 | +5 | JG |
Advancing/Avanzado (adelante)
INPUT | RANGE | DMG | SPEED | BLOCK | HIT | CH |
f+1 | h | 16 | 20 | -7 | +4 | +4 |
f+2 | h | 10 | 10 | -2 | +6 | +6 |
f+3 | h | 25 | 18 | -10 | KND | KND |
f+4 | h | 20 | 16 | -4 | +5 | JG |
kicks0101- Cantidad de envíos : 1168
Fecha de inscripción : 23/01/2009
Temas similares
» Lars Frame Data
» Lee Chaolan FRAME DATA
» FRAME DATA FOR DUMMIES
» EL MEJOR FRAME DATA DE TEKKEN 6
» La Mejor Recopilación de Frame Data que existe en el Internet de Tekken 6!!
» Lee Chaolan FRAME DATA
» FRAME DATA FOR DUMMIES
» EL MEJOR FRAME DATA DE TEKKEN 6
» La Mejor Recopilación de Frame Data que existe en el Internet de Tekken 6!!
Tekken Dominicano :: Tekken 101 :: FAQS
Página 1 de 1.
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.